
هر کدام از ما چیزی را از دست میدهیم که برایمان عزیز است؛فرصتهای ازدسترفته،امکانات ازدسترفته،احساساتی که هرگز نمیتوانیم برشان گردانیم...این بخشی از آن چیزیست که به آن میگویند
زنده بودن!u200d زنده و زندگی...
ما را در سایت زنده و زندگی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 59 تاريخ: دوشنبه 10 بهمن 1401 ساعت: 20:33